28 Mayıs 2012 Pazartesi

Eski sevgiliye


Odamdan içeri girince "Haydi Yunus, Öp beni" Odamdan çıkınca "Yeter Yunus, Artık bitmeli" diyerek başladım bu sefer. Başlangıçtan anlayacağınız gibi eski sevgiliye diss atıyorum bir nevi, Gerçi o bunu haketmiyor ama olsun içimden ana avrat söveceğime yazayım siz ona ana avrat sövün yerime.
Başlıyorsun ilişkiye iki medeni insan gibi tatlı sözler, iltifatlar, arada kalp kırılmaları fakat hemencik bir müdahele ile kırıklara tedavi. El ele tutuşmalar, "Sen farklısın" demeler, "Seni hiç bırakmayacağım" demeler "Öptüğüm ilk kişi sensin, Çünkü benim için özelsin" demeler demelerde demeler, habire derler. Ve sen her seferinde "İnanmayacağım" desende Aşk işte, aklını başından alır inanırsın. Ben de inandım, salak gibi. ( Sinan Akyüz - Bana Sırtını Dönme mutlaka okuyunuz )
Sonra aşkın ateşi vardır bir de genelde evde başbaşa kaldığında hissedersin sıcaklığını, Artık ona namusum gözüyle bakarsın yani ben öyle baktığım için evime aldım(sizi bilmem) gelir yatar yatağına seni senden alır sevişir(Haydi Yunus öp beni) kısmı burası. Senin kadının olur, sanki hiç gitmeyecekmiş gibi konuşur, günü geldiğinde sevişmenizi kafanıza kakar. Sonra çıkarsınız evden gezersiniz tozarsınız yemek yersiniz, Sinemaya gidersiniz üstelik o film aşk filmidir, Azıcık duygusal iseniz oturur ağlarsınız(gerçi ayakta ağlanmaz sinema da) çok değil 1 hafta sonra saçma salak bir sebep çıkar ortaya biter o koduğumun ilişkisi. "Ne oldu, nasıl oldu?" sorusunu sormadan bir bakarsın ki 1 hafta önce yatağında seninle sevişen insan bir başkasına gitmiş. Ve işin daha korkunç tarafı şu ki şu anda seninle değil onunlada sevişiyor. (Yeter Yunus, Artık bitmeli) kısmıda burası. E hani namusumdu o benim? "Yok arkadaş, namusum değilmiş" diyemiyorum soğukkanlı olamıyorum. Böyle bi salaklaşmalar, "Ulan hani bırakmayacaktı, Hani özeliydim, Hani sadece benimle sevişecekti" sorusunun cevabını aramalar falan. En son artık dayanamacak hale gelmeler, Kızın kardeşleriyle, yakın arkadaşlarıyla konuşmalar. "Ben onu çok seviyordum, Bi ağzını arasana hala beni seviyor mu? seviyorsa neden bir başkasıyla birlikte?" demeler. Ve sonra o sorduğun arkadaşının seni siken "Aman boşver Yunus, Yaşandı bitti takma kafaya mutlu ol" cevabı. Sanki her şey planlıydı, Senin kalbini sikmeye endeksliydi olanlar. Sonra hayatına bir başkasını alma kararı alırsın ama aklın ondadır, Çünkü hayatına giren ilk insan o olduğu için "Özel" kıldığın için ondan sonra hayatına kim girerse girsin dudakların onun dudaklarında kıpırdasa da kalbin hep o giden orospu çocuğunda atar. Sanki uğruna kalp atışını hakediyormuş gibi, Haketmiyor. Hakettiği tek şey onu çöpe atmak ama işte onu çöpe atacağım poşete yazık yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder