30 Haziran 2012 Cumartesi

Hoşgeldin Evrem



Şikayetim var yara'dan ötürü, beklentim var yaratan'dan ötürü. Çok zor bu yar acısı, vardır bir çaresi der herşeyin yaratıcısı... Doktorum da var ilacım da, fakat alamıyom. Tıpkı amansız hastalığa yakalanıp ameliyet olması gereken ama parası olmayan hastalar gibi. Amansız hastalığım da, ilacım da aynı. Allah'ım bu ne tezat !  Mikroptan ilaç mı olur demeyin, bütün aşılar direnci azalmış virüslerden yapılmıyor mu ? 


Neden yazıyorum biliyor musun Evrem ? 
'' Boş'almak için '' 
Bi nevi mastürbasyon. Hayallerim, umutlarım boşa akıp gidiyor, tutamıyorum yazamıyorum... Sadece karalıyorum. Sadece boş boş ağlıyorum...


Geçen yıl bugün hala dün gibi aklımda biliyor musun ? Seninle birlikteyken hep eskileri unuturdum sen hatırlatırdın. Şimdi hepsi saniye saniye aklımda, tek tek gözümün önünde. Neden böyle olması gerekiyordu bilemiyom. Ne senden kopabiliyom, ne başkasına gönlümü verebiliyom. Biliyom ben hala seni seviyom ve ölene kadar da öyle olacak. Sen beni hayal kırıklığına ne kadar uğratsan da senden vazgeçemiyom hayatımın anlamı.


Neyse doğum günün kutlu olsun Evrem, hoşgeldin dünyaya kutlu matemim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder