4 Mart 2013 Pazartesi

El Yazısı

Bu sen misin ?
O zaman ben nerdeyim.

sonra el yazını görünce heyecanlanırım , mahremin ürpertisini duyarım
yazın güzelmiş ,
sevgilinin her şeyi güzeldir.

Bu satırları yazarken onu düşünüyorum. Birlikte yemek yediğimiz o akşam bana çocukluk resimlerini göstermişti anlamalıydım onu ne kadar sevdiğimi.

Eski sevgilimden ayrıldığımda elim de kalan tek şeydi el yazısı. Sonraları her okuduğumda beni heyecanlandıran , beni ne kadar sevdiğini anlattığı satırlar değildi ,
El yazısının kendisiydi, o tanıdık yazı.
o eski güzel günler kadar dipdiriydi bana, benim sevdiğim zamanlardaki çocuğu hatırlatıyordu
ikimiz değişmişken o yazı hiç değişmemişti , o yazıları hala tutuyorum o aşkı benim için saklıyor.

İnsana şiiri ve biricikliğini sağlayan pek az şeyden biridir el yazısı ,
el yazısı , parmak izi , sesi ve gözlerindeki İris tabakası taklit edilemeyen , başkasına veremeyeceğimiz şeyler
insan ancak bunlarla kendisi olur

Eğer bu yazıyı okuyacak olursan
son sevdiğim ,
Çocukluk resimlerini göster bana ya da bi mektup gönder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder